Tuesday 27 December 2011

Priorities

This ”work” concept is seriously flawed. I mean, what if you have better things to do? Like go for a run? Or finish your book? Or clean the toilet? Or emigrate to North Korea? What if aliens invade the earth but you miss it because you're at work? WHAT IF?!

Outside the streets are empty, everyone probably asleep, still trying to digest Saturday's meal. A long weekend is not enough for me to refill my drained batteries. When your mind is occupied by almost nothing but work-related thoughts for months, it's hard to empty it and reset it in just 3 days. Still, I have to work today. In a most likely misguided attempt to save my precious few leave days for later, I didn't take any time off. I wish I had; I'm dying to find out whodunit in Pratchett's book.

2 comments:

  1. :) Jag sitter just och funderar på hur jag ska få till all träning och jobba. Träna är ju så mycket roligare!

    Tänkte på dig då jag sprang idag. Första 500 m var jobbiga, sedan gick det så bra! Tills det började storma - i motvind. FY vilket jobbigt pass. Började på 4.55/km, men slutade segt.... Jag kom ingenstans. Självklart bra träning i alla fall och jag är så envis så jag klarade mina nästan 7 km snabbare än vad som är tänkt, men är trött nu.
    TACK för pepp! :)

    ReplyDelete
  2. God fortsättning! Men vad betyder KSO? :)

    ReplyDelete