Friday 17 February 2012

Comeback


I've been planning my running comeback all week (or, at least, ever since my unintentional suicide attempt last Monday). I've been a good girl, sipping my hot peppermint-and-honey tea, gargling with salt water and not exerting myself too much, the only physical activity being a half-arsed crack at climbing last Wednesday. Only the ghost of my sore throat remains.

How shall I be rewarded for my superhuman patience and enormous self discipline? I hear you ask. Well, since you want to know, let me tell you! The weather forecast for tomorrow, the day of my planned comeback, promises such delights as a downpour of wet snow and strong winds, with temperatures staying just above zero, so that said snow can turn to slush (at best) or ice (most likely).

Good thing I'm tough as nails and not afraid of doomsday weather conditions or unimportant, minor, silly little injuries like broken bones.

2 comments:

  1. Jag har syndat! Inte sprungit sedan förra torsdagen. Det har liksom bara blivit spinning och core.
    Massage i morgon och kör löpning på söndag istället. Långpass. Jag har faktiskt varit så trött. Kände att jag måste prioritera att sova ikapp...

    sv: Håret är lite mer kontrast-rikt (hm, är det ett ord) ä vad bilderna visar. Annars är det ungefär samma färg. Jag ser ingen rosé i håret haha.

    Och så söt du är! Jag kanske ska länka till portfolion då jag är klar med bilderna. Se om de vill köpa några? :D TACK!

    ReplyDelete
  2. Oj vad det regnar! Men lite skönt om isen på stigarna luckras upp! Jag sticker ut en sväng och provar stavarna!

    Sv: Chengdu och Shanghai! :D

    ReplyDelete